Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Ηλίας Βρεττός - Άλλος άνθρωπος [ + Στίχοι ]



Οι στίχοι


Άλλο δάκρυ δε θα χαραμίσω,
δεν αξίζεις τίποτα πια
και τυχαία αν σε δω ξανά μπροστά μου,
θα γυρίσω απ'την άλλη τη μεριά.

Δεν θα δώσω άλλη αφορμή,
να μπεις μες τη δική μου τη ζωή
δεν θα επιτρέψω να μπορείς,
όποτε σου έρθει να με δεις.

Άλλος άνθρωπος θα είμαι
δεν θα σκάσω εγώ για σένα
πήρα φόρα πάω γι' άλλα,
πράγματα μεγάλα.

Άλλος άνθρωπος θα γίνω
θα βρω κάποια ν' αγαπήσω
κι όταν έρθεις πάλι πίσω,
άμυνες θα χτίσω.

Άν ήξερες τι ένιωθα
αγάπη μου για σένα,
δεν θά 'φευγες ποτέ μακριά,
θα ήσουνα μ' εμένα.

Μα είναι αργά για θαύματα
και αν θέλεις να γυρίσεις,
την πόρτα μου θα βρεiς κλειστή,
ήσυχο να μ' αφήσεις.

Δεν κατάλαβες τι ήσουνα για μένα,
σου 'δωσα τόσα πολλά
μυστικά κρατούσες από μένα,
βάζω τέλος τώρα οριστικά.

Άλλος άνθρωπος θα είμαι
δεν θα σκάσω εγώ για σένα
πήρα φόρα πάω γι' άλλα,
πράγματα μεγάλα

Άλλος άνθρωπος θα γίνω
θα βρω κάποια ν'αγαπήσω
κι όταν έρθεις πάλι πίσω,
άμυνες θα χτίσω

Αν ήξερες τι ένιωθα
αγάπη μου για σένα,
δεν θα 'φευγες ποτέ μακριά,
θα ήσουνα μ' εμένα

Μα είναι αργά για θαύματα
και αν θέλεις να γυρίσεις,
την πόρτα μου θα βρεις κλειστή,
ήσυχο να μ'αφήσεις

Άλλος άνθρωπος θα είμαι
δεν θα σκάσω εγώ για σένα
πήρα φόρα πάω γι' άλλα.

Αν ήξερες τι ένιωθα
αγάπη μου για σένα,
δεν θα 'φευγες ποτέ μακριά,
θα ήσουνα μ' εμένα

μα είναι αργά για θαύματα
και αν θέλεις να γυρίσεις,
την πόρτα μου θα βρεις κλειστή,
ήσυχο να μ'αφήσεις.